Viena? Amsterdam? Copenhaga? Nu, Bucuresti, daca va vine sa credeti!

IMG_20150607_173055   Stim ca suntem ca picatura chinezeasca in ultima vreme. Dar credem ca e important sa intelegem momentul frumos prin care trec oamenii din Romania, in special capitala, acum, dupa ce criza s-a mai “de-crizat”. Oamenii se schimba, gandesc altfel, actioneaza altfel. Cel mai comod e sa spui “hei, se vor intoarce la ce au fost, oamenii o sa fie tot timpul lacomi si ignoranti”. Asta ne valideaza noua ipotezele si competentele vechi. Ca doar nu ne-om apuca acum sa reinventam marketing-ul si strategia, dupa ce ne-am straduit atat de mult sa invatam cate ceva! Dragi marketeri, oamenii se schimba ireversibil acum. Asta nu inseamna ca nu vor aparea alte forme de lacomie si de ignoranta, dar nu vor mai fi acelea de dinainte de criza. Caci cu acelea oamenii s-au fript o data. Nu se mai intorc la ele.

Iata ce se intampla anul acesta pe strazile din capitala. Caci da, toate aceste poze sunt din Bucuresti, nu dintr-o alta capitala a Europei. Toate imaginile acestea sunt si pe retelele sociale, deci cei care vor spune ca Bucurestiul e un caz izolat si reprezinta doar 20% din Romania, ar trebui sa mearga sa viziteze Iasiul, Clujul, Timisoara, Sibiu. Orase pline de evenimente, la randul lor. Oamenii nu mai sunt izolati. Comunica instantaneu. Au ferestrele si usile larg deschise catre informatie si decanteaza tot ce primesc. Aleg ce li se potriveste. Se definesc sau se redefinesc, depinde in ce stadiu al vietii sunt. Nu au neaparat hobby-uri, nu fac obsesii, ci se ocupa de sufletul lor. Cauta activitati care ii relaxeaza. Care ii pun in contact cu cine sunt ei in realitate. Isi cauta echilibrul si se bucura de tot ce descopera pe acest drum.

IMG_20150607_200702   IMG_20150607_191928

Cu un astfel de consumator – care te studiaza atent, care se informeaza independent de informatia pe care i-o ofera departamentele de marketing, care vrea valoare si cauta calitate, care a reinvatat sa se bucure de viata – cu un astfel de consumator mai destept, nu mai poti juca aceleasi jocuri ca in trecut. Te reinventezi si tu (cum se reinventeaza si ei) sau suferi. Stim ca e usor sa angajezi agentii sa-ti rezolve problema, dar nici cei mai talentati oameni de pe piata nu pot sa faca minuni cu tine daca tu, in interiorul companiei, nu schimbi ceva: de la oamenii pe care ii angajezi pana la brandurile pe care le construiesti sau la produsele pe care le creezi.

Sansele de succes scad considerabil azi daca nu iti acorzi libertatea de a-ti rescrie modul de lucru potrivit modului de gandire al tanarului (dar si al varstnicului, atentie) digitalizat, sportiv, facebookizat, plimbat prin lume si exigent.

 

IMG_20150607_174543 IMG_20150607_191034 IMG_20150606_174426IMG_20150607_180747

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

3 thoughts on “Viena? Amsterdam? Copenhaga? Nu, Bucuresti, daca va vine sa credeti!

  1. I pay a quick visit daily some blogs and information sites to read articles or reviews, except this website presents feature based content.|
    fake bvlgari bracelet serpenti http://www.cargla.com/

  2. cf410x toner says:

    Disadvantages of inkjet printers:For a very long time do not need to plug the nozzle (for the printing of small users); ink emptied must use the initial ink, with compatible ink is going to be an issue until it can’t print (printing producers to force consumer spending). The printing speed is slower and the entire number of prints will be less.If your own residence, from the economic conditions permitting purchasing laser printers for your best policy.

Leave a Reply

Your email address will not be published.